دال مدیاپروژه های دانشجویی دال مدیا

  • خانه
  • ارتباطات انسانی
  • ارتباطات بین فرهنگی
  • ارتباطات سیاسی
  • افکار عمومی

دال مدیاپروژه های دانشجویی دال مدیا

  • خانه
  • ارتباطات انسانی
  • ارتباطات بین فرهنگی
  • ارتباطات سیاسی
  • افکار عمومی
  • صفحه خانگی
  • >
  • ارتباطات
  • >
  • ارتباطات بین فرهنگی
  • >
  • پژوهشی بر سوپر مارکت های یاران دریان تهران

پژوهشی بر سوپر مارکت های یاران دریان تهران

  • ارتباطاتارتباطات بین فرهنگی
  • دال مدیا
  • ۱۶۳۴ بازدید
  • بدون دیدگاه

“یاران دریان” 350 شعبه فعال تنها در تهران دارد. این شرکت سالانه با بیش از 60 برند پر گردش قرارداد می
بندد و طی این قرارداد نماینده های خود که همان شعب یاران دریانی است را به آن ها معرفی می کند. به این
ترتیب علاوه بر اشانتیون محصولات آن برندها، از 7 تا 45درصد تخفیف روی فاکتور به صورت نقدی یا کالایی به
شعب نماینده داده می شود. این، یکی از مصداق های بالا رفتن حاشیه سود است که احتمالا مورد توجه افرادی
است که می خواهند وارد صنف سوپرمارکت ها شوند و »یاران دریان« را انتخاب می کنند. برای مثال برند »کوکا
کولا« به سوپرهای معمولی هر نوشابه را 5 هزار و 200 تومان می فروشد درحالی که همان جنس را با مبلغ 4
هزار و 600 تومان به یاران دریانی می فروشد. به این ترتیب حتی اگر سودی روی این محصول نیز کشیده شود با
کمتر از قیمت سوپر مارکت های دیگر است. اما روی دیگر این شیوه از کسب و کار چیست؟

این پژوهش نگاهی اقتصادی و رفتاری به تعاملات بین فرهنگی دارد و خواندن تاریخچه و مصاحبه های مرتبط با این برند خالی از لطف نیست.

این پژوهش به تلاش “حدیث ایزدی، وهاب امت محمدی و فاطمه اسدنژاد” انجام شده است.

برای مطالعه کامل به فایل PDF مراجعه کنید.

پروژه یاران دریاندریافت
دال مدیا
دال مدیا
  • ارتباطاتارتباطات بین فرهنگیسوپر مارکت های یاران دریان

نوشته های مرتبط

{"qurey":{"tag":"\u0627\u0631\u062a\u0628\u0627\u0637\u0627\u062a,\u0627\u0631\u062a\u0628\u0627\u0637\u0627\u062a \u0628\u06cc\u0646 \u0641\u0631\u0647\u0646\u06af\u06cc,\u0633\u0648\u067e\u0631 \u0645\u0627\u0631\u06a9\u062a \u0647\u0627\u06cc \u06cc\u0627\u0631\u0627\u0646 \u062f\u0631\u06cc\u0627\u0646","post_type":"post","post__not_in":[501607],"posts_per_page":4,"ignore_sticky_posts":1},"title":false,"post_title":1,"between":"40px","layout":"grid","grid_layout":"grid_4","padding":{"left":"20","top":"20","right":"20","bottom":"20"},"ratio":"rd-ratio75","image_size":"medium","excerpt":"","alignment":"right","meta_layout":"","box_layout":"none","image_effect":"grow","caption_effect":"imghvr-fade","key":"related","post_type":"post","action":"reza_post_grid_4","post_status":"publish"}

مردم نگاری اجتماعی و فرهنگی اعراب دولت آباد

ارتباطات میان فرهنگی افغانهای مقیم ایران

مردم نگاری طلاب آفریقایی ساکن در قم

مردم نگاری زرتشتی های تهرانپارس

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار

{"number":"4","cats":"news","orderby":"","post_title":1,"title":false,"excerpt":"","excerpt_limit":"","title_limit":"","meta":{"meta_category":"","meta_author":"","meta_date":true,"meta_view":"","meta_comments":""},"list_layout":"list_1","featured_layout":"featured_1","between":"40px","image_size":"reza_thumbnail","ratio":"rd-ratio75","image_width":"","box_layout":"","caption_layout":"","key":"widget_blog_list","post_type":"post","action":"reza_post_list_1","post_status":"publish"}
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۲

مردم نگاری طلاب آفریقایی ساکن در قم

  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۱

تیز نگه‌داشتن شمشیرهای سامورایی

  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۱

بازی نسل جدید تازه شروع شده

  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۱

روزنامه‌نگاری، روزنامه‌نگار روزآمد و باانگیزه می‌خواهد

کلیدواژه‌ها

انجمن علمی - دانشجویی روزنامه‌نگاری کیوسک روزنامه‌نگاری ارتباطات ارتباطات بین فرهنگی

دسته‌ها

  • اخبار
  • ارتباطات
  • ارتباطات بین فرهنگی
  • خبرهای ویژه
  • روزنامه‌نگاری
  • یادداشت

آخرین مطالب

  • پژوهشی بر سوپر مارکت های یاران دریان تهران
  • مردم نگاری اجتماعی و فرهنگی اعراب دولت آباد
  • ارتباطات میان فرهنگی افغانهای مقیم ایران

جست‌وجو

درباره ما

دال مدیا، رسانه‌ای برای انتشار کارنوشت‌ها و ترجمه‌های دانشجویی مرتبط با کلاس‌‌های دکتر سبحان یحیائی است.

شبکه های اجتماعی

© گروه رسانه‌ای دال مدیا | ۲۰۲۲
#